Feljelentettem a kispesti polgármestert, de csak Lackner Csaba örülhet

Feljelentettem a kispesti polgármestert még tavaly augusztusban, az ügynek most lett vége. Végül is örülhetnék, mert kedvezőnek nevezhetem azt a végkifejletet, amivel az eljárás zárult. Bejegyzést sem terveztem róla írni, mert minek. De aztán megpróbáltam megnézni Gajda Péternek azt a posztját, aminek megjelentetésében a bíróság előtt megállapodtunk, de nem tudtam megnyitni. Aztán keresgélni kezdtem és rájöttem, hogy nekem nem csak maga a bejegyzés, hanem a polgármester személyes profiloldala sem elérhető november 24-e óta. Szóval trükközik, és úgy állítja be az oldal a megjelenését, hogy az a lehető legkevesebb emberhez érjen el. Azt csak a kiválasztottak láthatják, és én nem tartozom ebbe a körbe, ennek következtében nem áll módomban megköszönni a polgármester nekünk címzett jókívánságait. Mindez persze nem a véletlen műve, hiszen a Facebook még azt is megjeleníti, hogy "Gajda Péter korlátozta, hogy ki szólhat hozzá ehhez a bejegyzéshez", ami egyértelműen tevőleges és tudatos cselekvést jelez. Ez a kicsinyesség volt az egyik oka, amiért március után újra nekiálltam posztot fogalmazni. A másik ok pedig a Lackner Csaba kispesti önkormányzati képviselő feljelentése nyomán született vérlázító és végtelenül igazságtalan bírósági ítélet volt.  

Íme Gajda Péter kispesti polgármester 2021.november 24-ei posztja, amit csak képernyőképként láthatok egy ismerősömnek köszönhetően, aki elküldte azt nekem:

gajda_poszt_2021-11-24.jpg

A cikk EZEN a linken érhető el.

Két feljelentés Kispesten

Lackner Csaba és az én feljelentésem nyomán indult eljárások szinte egymás ikerpárjai:

  • Az első esetben Dódity Gabriella kispesti önkormányzati lépviselő írta azt egy Facebook hozzászólásban Lackner Csaba kispesti önkormányzati lépviselőről, hogy fehér poros az orra,
  • míg a második esetben Gajda Péter kispesti polgármester Facebook bejegyzésben nevezett engem, kispesti lakost kerületszerte ismert pszichopatának. 

Mindkét ügyben bírósági eljárás indult a kispesti bíróságon. Amíg a Lackner Csabáról kiszivárgott videó-és hangfelvételeken egy egész ország láthatta az ominózus fehér port és hallgathatta a "kólázás" örömeit, így szerezve bizonyosságot Dódity Gabriella állításának igazáról, a képviselőnőt a kispesti bíróság majd a másod fokon eljáró bíró is elítélte. Elítélte, mert nem hagyta, hogy Dódity bizonyítsa az igazát és nem volt hajlandó meghallgatni tanúikat és az említett felvételeket, valamint az abból készült fotókat sem tette a bizonyítás tárgyává. A bíróság nyíltan szembe ment az igazsággal, és a képviselő védekezéshez való legalapvetőbb jogát is semmibe vette, tovább rombolva a társadalom igazságszolgáltatásba vetett eleve erősen megtépázott bizalmát. Ennyi erővel bárkit elítélhetnek bármiért. 

A kispesti bíróság Lackner Csabának kedvező döntése után Gajda Péter elítélése sínen volt, hiszen egész lóláberdőt lógatott volna az igazságszolgáltatás a talár alól, ha a rendkívül hasonló másik ügyben nem az első sémáját követi. Erre végül mégsem került sor, mert Gajda Péter a tárgyalásra "fegyvertelenül" érkezett, és nem volt vele az a jogász-sereg, akikkel éveken át küzdenem kellett és akik elszántan gátoltak abban, hogy a kispesti ügyeim végére jussak. Ha jogászokkal érkezik, akkor beleálltam volna a harcba, ám mivel polgármester békülni akart, így sikerült megállapodásra jutni, ami a november 24-én megjelent poszt közzététele volt. Kár, hogy nem tartotta magát a gentlemen's agreement-hez, és nem azon a polgármesteri hivatalos Facebook oldalon jelentette meg a bejegyzést, amivel a büntetőeljárás megindulását megalapozó kinyilatkoztatását tette, hanem a saját, leszűkített elérésű személyes profiloldalán. Ha nem így cselekszik, ez a poszt sem születik meg, és feledésbe merül a blogom. 

A minden gyanú felett álló Lackner Csaba kispesti képviselő úr fehér porral kezében

Amiért feljelentést tettem

Gajda Pétert 2020 augusztusában ezért jelentettem fel, mert a polgármester a Magyar Nemzetben 2020. augusztus 24-én megjelent tényfeltáró cikk tartalmáról úgy állította azt, hogy az tele van hazugsággal, hogy az ügy éveken át döntő módon befolyásolta életünket: tönkretette azt. A közzétett kinyilatkoztatás a családomat ért éveken át tartó zaklatást és az egész tényfeltáró és ezen blogban közzétett munkámat minősítette hazugságnak annak ellenére, hogy az üggyel kapcsolatban – több évnyi nyomozást követően büntetőügy van folyamatban a XVIII. és XIX. Kerületi Bíróságon és ítélet született a PKKB-n zsarolás, míg Kispesten hamis vád miatt. Az ügyünkkel foglalkozó cikk állításait ugyanis hiába nevezte a polgármester – cáfolat és vizsgálat nélkül – hazugságnak, azok a mi életünkről szólnak, azok megtörténtek és bizonyíthatóak. 2019. január óta vezetem ezt a tényfeltáró blogot, amiben bizonyítékokkal alátámasztva és részletekbe merülve tettem közzé azokat a megtapasztalt visszásságokat és visszaéléseket, amelyekről a Magyar Nemzet mellett az Index is beszámolt 2018-ban. Az elmúlt években a polgármester és az általa vezetett hivatal részéről – hiába van tudomásuk a blogom létezéséről – sosem érkezett sem cáfolat sem érdemi reakció az általam leírt 60 – köztük több, bűncselekmény elkövetéséről szóló – blogbejegyzés egyikére sem, becsületsértési vagy helyreigazítási pert, illetve bármiféle eljárást nem kezdeményeztek ellenem. Az Index 2018-as és a Magyar Nemzet 2020-as cikkei miatt sem indított sajtópert a Kispesti Polgármesteri Hivatal. 

Nagyon remélem, hogy ezen eseménnyel a saját ügyünk miatt már nem kell billentyűzetet ragadnom, és posztot már csak írok, ha ahhoz kedvem szottyan, nem pedig az igazság kimondásának kényszere vesz rá.
valts_latoszoget.jpg

Kispesti plakátmagányban ázó délután